۱۳۹۹ دی ۳۰, سه‌شنبه

 


خبرنگار غربی: ماه عسل بایدن با رژیم ایران سراب است



یک خبرنگار کارکشته غربی که سالها برای خبرگزاری فرانسه، آسوشیتدپرس، و رویترز کار کرده است، در یادداشتی نوشت: رئیس‌جمهور آینده بایدن، نباید وقت خود را برای بازگرداندن توافق هسته ای با رژیم ایران تلف کند.

دونالد فوربز، خبرنگار ارشد در سایت کامنت سنترال انگلیس نوشت: بهترین تضمین ما تغییر رژیم در تهران و شاید حتی تنگ‌تر کردن تحریم‌ها باشد چرا که اگر ملاها هم‌چنان در قدرت بمانند، دیر یا زود رژیم ایران سلاح هسته‌ ای تولید خواهد کرد و غرب هیچ کاری نمی‌تواند برای جلوگیری از آن بکند.

فوربز نوشت: شرایط اوباما بسیار مورد مطلوب رژیم ملاها بود او به رژیم ایران حق داد که بعد از ۲۰۲۵ به یک قدرت هسته‌ ای تبدیل شود و تحریم‌هایی را برداشت که اقتصاد و اعتبار ملاها را فلج کرده بود، البته نه حفظ قدرت آنها را.

وی به خطای دیگر اوباما اشاره کرد و نوشت، اوباما حتی تلاش هم نکرد توافق ۲۰۱۵ خود را به سنا برساند جایی که دمکراتها و هم‌چنین جمهوریخواهان مخالف بودند. چون می دانند که اگر رژیم ملاها به موشک بالستیک با کلاهک اتمی مسلح شود، قدرت باجگیری هنگفتی بر روی اروپا و هم‌چنین همسایگانش خواهد داشت.

فوربز نوشت: بایدن در موقعیت مشابهی قرار خواهد گرفت اما با این پیچیدگی که رژیم ایران یک متقلب اثبات شده است و نباید به او اعتماد شود که پای تعهدش بماند.

وی هشدار داد که به ملاها یک اینچ داده شود، یک مایل برمیدارند [یک امتیاز به ملاها بدهی، رویت سوار می‌شوند].

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بمب گذاری در مسیر جابجایی خامنه‌ای مزدور

  ۱ ۰ بمب گذاری در مسیر جابجایی خامنه ای ‫۰ کلیک    بالابلاگ اخبار رسیده از درون سپاه ولی امر که نیروی ویژه محافظ خامنه ای است حاکی از آن اس...